Biztosítás ügyintézése

Lehetőség van a CLB Független Alkusz Kft. szerződött partnereként helyszíni gépjármű biztosítások kötésére. Díjkalkuláció – Szerződéskötés – Teljes körű ügyintézés – Online – Azonnal. Biztosításkötés független, összehasonlító kalkulátor segítségével. Ajánlat azonnal pdf-ben. KGFB, CASCO

Biztosítási kárrendezés

Ne bízza a véletlenre autója javíttatását. Vállaljuk gépjárműve teljeskörű kárügyintézését gyöngyösi telephelyünkön.
Foglaljon időpontot telefonon, a javítás ideje kiszámítható, CASCO-s autóknál pedig a teljes biztosítási ügyintézést átvállaljuk.

Mit kell tenni, ha gépjárműve összetört:
Amennyiben autója járóképes, hozza be az Autószöv Gyöngyös szervizébe és mi átvesszük. Amennyiben autója mozgásképtelen, hívja 0-24h működő Autószöv Gyöngyös asszisztencia telefonszámainak egyikét, +36 20 316 3171 vagy munkaidőben +36 37 311 259 és autómentőt küldünk Önért.


A javítás elindításához a tulajdonosnak vagy meghatalmazottjának be kell fáradni szalonunkba munkaidőben (H-P: 8-15h).
Cégünk több mint tíz biztosítótársasággal áll szerződésben, akiknek a cégünk telephelyén található irodakomplexumban külön kárfelvételi irodát biztosítunk. A kárfelvételi munkák és az ügyfelek teljes körű kiszolgálása érdekében lehetőség van rá, hogy saját kárfelvevő kollégánk vegye fel a biztosítási károkat és szemlézze le a sérült gépjárművet. Szervizünk komplex szolgáltatásának köszönhetően kárfelvételt követően azonnal meg tudjuk kezdeni a gépjármű javítását, hogy az ügyfél a lehető legrövidebb időn belül kapja meg a már megjavított gépjárművét.
Biztosítási szolgáltatásunknál lehetőség van Igazságügyi kárszakértésre és szakvélemény elkészítésére, vagyonkárok kárfelvételi lehetőségére illetve szívességi kárfelvételre, továbbiakban, mint a CLB Független Alkusz Kft. szerződött partnereként helyszíni gépjármű biztosítások kötésére (casco, kgfb).

Mit nyújt Önnek a kárrendezési centrum?

  • teljeskörű helyszíni kárügyintézés, saját hatáskörben történő kárfelvétel, kárazonosítás
  • helyszíni kárfelvétel
  • szükség esetén szakmai képviselet a totálkárossá vált, vagy totálkár határon lévő gépkocsik esetén
  • adott esetekben a totálkárossá vált gépkocsik beszámítása, megvásárlása, átvétele
  • szélvédő javítás
  • klíma tisztítás, javítás
  • eredetvizsgálat

Mi szükséges kötelező felelősségbiztosítás esetén?

  • baleseti bejelentő (amelyen a károkozó elismeri a felelősségét)
  • forgalmi engedély, vagy ennek hiteles másolata
  • jogosítvány (vagy ennek hiteles másolata)
  • cégünk nevére kiállított meghatalmazás
  • elidegenítési nyilatkozat vagy törzskönyv másolata
  • hitel, banki terhelés, lízing esetén az utolsó befizetett csekkszelvény
    aláírási címpéldány, pecsét, cégbejegyzés (cégeknél)

Mi szükséges Casco-s kár esetén?

  • Casco kötvény
  • az aktuális időszakra szóló befizetési csekk
  • forgalmi engedély, vagy ennek hiteles másolata
  • jogosítvány (vagy ennek hiteles másolata)
  • cégünk nevére kiállított meghatalmazás
  • elidegenítési nyilatkozat vagy törzskönyv másolata
  • hitel, banki terhelés, lízing esetén az utolsó befizetett csekkszelvény
  • aláírási címpéldány, pecsét, cégbejegyzés (cégeknél)

Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat letöltheti ide kattintva

Kárrendezési folyamat

Vállaljuk gépjárműve teljeskörű kárügyintézését gyöngyösi telephelyünkön.

Kárrendezési igény beérkezése

  • személyes, vagy szerződött partnerek, flották esetén információ gyűjtést követően a rendezés módjának eldöntése
  • ügyfél részletes tájékoztatása a folyamatról, a várható intézkedésekről
  • kárbejelentéshez szükséges dokumentumok összeállítása, kárigény biztosító és a kárközpont részére történő dokumentumok kitöltése
  • kárakta összekészítése elektronikus és dokumentum alapon

Kárigény műszaki szemléjének ügyintézése

  • iratok továbbítása a rendelkezésre álló adatok alapján a kárrendező biztosító felé
  • fedezetigazolás megkérése a biztosítótól
  • kárszemle időpontjának egyeztetése a biztosítóval/ügyféllel
  • kárszemle elvégzése saját hatáskörben/kárrendezési irodával/biztosító által delegált szakértővel
  • kárkalkuláció készítése a várható javítás költségeiről

 

Kárigény elbírálásának megkérése biztosítótól

  • ügyfél tájékoztatása a folyamat státuszáról
  • a kárigény fedezet/jogalap/műszaki jogalap/javítási határösszeg megkérése a kárrendező biztosítótól
  • beérkezését követően részletes tájékoztatás adása az ügyfél részére
  • egyéb kárigény átvétele a károsulttól, majd annak továbbítása biztosító felé(bérautó/értékcsökkenés/keresetkiesés/egyéb kártérítési igények
  • ügyfél tájékoztatása a további kárigények elismeréséről
  • egyéb kárigények dokumentumainak begyűjtése-továbbítása a biztosító felé
 

Érvényes fedezet-jogalap-műszaki jogalap esetén

  • ügyfél tájékoztatása a biztosító részéről történő írásos elismerő nyilatkozat(jogalap)tartalmáról
  • a kár javításához szükséges alkatrészek előkészítése, beszerzése
  • károsulttal történt egyeztetést követően a javítás indítása, várható elkészülés és javítási összeg egyeztetésével
  • a kár javítása közben felmerült, az alapkárfelvételen fel nem tüntetett sérülések rögzítésének ügyintézése
  • pótszemle igény bejelentése a kárrendező biztosító felé
  • pótszemle elvégzése saját hatáskörben/biztosító/kárrendezési iroda részéről
  • kárkalkuláció készítése a várható javítás költségeiről
  • ügyfél tájékoztatása a pótszemle pontos részleteiről, a várható javítási összegről, vállalási határidő esetleges módosulásáról, a várható, károsult részéről fizetendő ősszegről
  • pótszemlét követően műszaki jogalap megkérése a műszaki azonosításhoz
  • pótalkatrész megrendelése/javítás folytatása

Károsult gépjármű műszaki helyreállítása

  • javítás elvégzése
  • kárkalkuláció ellenőrzése
  • kárakta ellenőrzése a kárigény rendezéséhez szükséges dokumentumok rendelkezésre állásáról
  • proforma számla elkészítése-munkalap lezárása
  • ügyfél kiértesítése az összes kárigény elbírálásáról szóló dokumentum beérkezését követően
  • átadási időpont egyeztetése a károsulttal
  • proforma számla részletes egyeztetése az ügyféllel
  • számla kiállítása/gépkocsi átadása

Szerződött partnereink

Elérhetőségeink

Nyitva tartás

Hét – Pén: 7:00 – 15:30
Szo – Va: Zárva

Címünk

H-3200 Gyöngyös, Ipar út 1.